FAQ

Z PrioGames Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj


Co to jest PG?

PG - Dragon Ball Priority. Gra MMORPG oparta na silniku Tibii. Celem gry jest rozwijanie postaci, wbijanie poziomu oraz skilli, wykonywaniu misji oraz zadań.

Jak zagrać w PG?

Do gry potrzebujesz clienta, którego ściągniesz z forum, oraz konto, które założysz na ACC Makerze. PG posiada własny client, nie potrzebujesz IP Changera !

Forum: board.PG.prioritygame.pl/
ACC Maker: priogames.com/

Jaka profesja jest najlepsza?

Każda profesja jest dobra, to zależy jaki styl gry preferujesz. Są postacie, które biją z bliska, a są postacie, którymi musisz trzymać odpowiedni dystans, są takie postacie, które mają dużo hp, i są też takie, które mają mało hp, ale bardzo dużo biją.

Co to jest Rook (Rookgaard)?

Rookgaard jest to wyspa dla nowych postaci. Każda nowa postać zaczyna na tej wyspie.

Jak wyjść z Rook'a??

Aby wyjść z Rook'a musisz posiadać 8 poziom. Jeżeli posiadasz, wystarczy, że znajdziesz NPC Helpera i napiszesz do niego hi-->leave.

Gdzie się znajduję po wyjściu z Rook'a?

Po wyjściu z Rooka znajdujesz się na Main'ie - głównej wyspie w grze, u swojego nauczyciela.

Jak mogę nauczyć się nowych czarów?

Aby nauczyć się nowych czarów potrzebujesz danego poziomu oraz Train Points. Czarów możesz nauczyć się u swojego nauczyciela, pisząc hi --> learn. Czary "Bukujutsu", "Sense", "Gran Aura" dostępne są u Dende.

Co to są te Train points?

Train Points są to punkty wymagane do nauczenia nowych czarów. Trenujesz je biegając na bieżni, lub "podnosząc" sztangę.

Jestem na Main'ie. Gdzie mogę expić?

Gdzie Expić

Czy mogę jakoś ulepszyć swoje konto?

Tak. W grze można zakupić Z-Donator (konto premium).

Jak mogę szybko zarobić na niskim poziomie?

Wykonując taski.

Co to są sagi?

Sagi są to specjalne misje dla graczy, są one połączone fabułą. Opis sagi można znaleźć wpisując w grze komendę !saga.